fredag 9 mars 2012

julia e i bydalen

Tjenare tjenare ! Lisa is in the house! Ja ni har säkert märkt att Julia inte har bloggat så mycket på sistonde? Det är för att hon lever livet uppe i himlen.. Ja Julia gick bort för 2 dagar sen, det är inget jag är stolt över eller så.. Men det var jag som mördade henne.. Jag är lixom en seriemördare.. Det är inge kul eftersom att jag är beroende och det är svårt att sluta mörda,jag har försökt att sluta nu i ca 3 timmar ! Det funkar inte, så jag ger upp ! Men ni behöver inte vara rädda eller så ? För jag mördar endast 1 tjej per år.



HAHAHAHAH visst e jag sjukt rolig ? Nej men nu tillbaka till verkligheten, Julia är i Bydalen och har inget internet på mobilen så jag för väl offra mig att blogga åt na. Jag sitter just nu och ASGARVAR åt mig själv för att jag e så himla rolig ! tkr inte ni de ? haha tjaråååh !

http://lisabernhardssonss.blogg.se

Here is Julia antagligen just now ! :o



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar