lördag 21 april 2012

fruktsallad

kollar på andra avenyn, ovanligt? nae
pappa är nere och gör jag vet inte vad och jag har aptråkigt... 
jennifer kanske sover här inatt, vi får se..

är sjuuuukt sugen på fruktsallad



MUMS! alltså jag är verkligen jäääätte sugen på fruktsallad nu, de kändes så gott , men de får inte vara banan i, för de är äckligt.. om de inte är sånna här rosa skumbananer med surt socker på, sån där godis ni vet. dom är super goda tycker jag  men inte vanliga bananer, för det smakar verkligen såhär, kolla noga nu:

B   L   Ä   Ä 

en annan frukt jag inte tycker om är vattenmelon, de är jätte usch. det ända det smakar är vatten vatten vatten och lite mer vatten.... jag har nog aldrig tyckt om det heller. dom ser alltid så goda ut, röda med små svarta kärnor i, inte för att kärnorna kanske ser goda ut, men sen är de ju grönt skal också. eller heter de skal?... hmmm... låter knasigt tycker jag... ja men strunt i samma, jag är iallafall sugen på fruktsallad just nu 

de va allt för mig , hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar