söndag 15 april 2012

Jennifer

jag har känt dig i snart 13 år, och du ska veta hur mycket dom åren har betytt för mig.

jag är otroligt glad att jag någonsin träffade dig. det förändrade mitt liv. 

du är inte perfekt. men vem är det? du är ju iallafall dig själv och jag älskar din
 personlighet. du och jag är, har och kommer alltid att vara bästa vänner. 

din och min humor kan ingen slå. den är helt sjuk, alla roliga stunder med dig.

och alla minnen med dig är oslagbara. det kommer bara fler och fler och alla betyder lika mycket.

 utan dig hade jag inte varit den person som jag är idag. du stöttar mig när jag har det jobbigt och är helt underbar.

jag kommer alltid finnas vid din sida och du vet att du kan prata med mig om allt.

det är som att du föll ner från himlen bara för mig skull. min lilla ängel utan vingar. 

du betyder allting för mig. jag kan inte säga så mycket mer än så. 
du är min och ingen annans.  

jag älskar dig, kom ihåg det.


du är så vacker hjärtat mitt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar