tisdag 24 april 2012

min dag.

dagen började med att jag tog en dusch. de va skönt. sen gjorde jag mig i ordning och åt frukost. gick till skolan och hade elevens val. fixade gips sakerna och allt va de va. hade lunchrast, jag och jennifer pratade i telefon med ida och jennifer. började lektion igen. hade lite mer elevensval. fick fika av bildläraren. gick hem. ringde och stressade signe, fick panik. ringde signe typ 10 gånger till. åkte och hämtade jennifer. pappa släppte av oss på stan. gick in på ica och mötte signe. gick till donken. följde johanna pålsson till kassan och lämnade en väska som någon hade glömt. gick tillbaka till jennifer och signe. kollade på klockan. kom på att vi kanske hade missat bussen. sprang mot närmsta busshållplats. kollade busstabellen. vi hade missat bussen. misstänkte att signe och jennifer hade planerat så att vi skulle missa bussen när jag gick med johanna till kassan
kollade när nästa buss gick. väntade på att bussen skulle komma. kramade signe och klev på bussen. betalade och gick längst bak med jennifer och satte oss bredvid elias. pratade med honom hela vägen hem nästan. klev av bussen och sprang till gården. hade cafégruppsmöte. planerade de och så. stannade efter de hade stannat och ritade affischer med jennifer. gick hem medan jag pratade med ida i telefon, samtalet bröts. jag gick hem och startade datorn. ringde ida igen. det las på igen. satt vid datan. och ringde henne igen. sen gick jag och åt och just nu har jag precis ätit klart och nääääästan skrivit klart det här inlägget. det var jätte jobbigt tycker jag. ni får en dagens outfit och sen är inlägget slut på riktigt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar